Tyrimo tikslas: užfiksuoti šiuo metu augančių skirtingo amžiaus vaikų žaidimo tematikas, objektus ir aplinkas bei sudaryti tyrimų bazę tolimesnėms kasdienės kultūrinės veiklos analizėms ir tyrimų pjūviams.
Tyrimo išvados:
- pomėgis žaisti stalo žaidimus sustiprėja ties aštuoneriais ir sulig kiekviena vyresne amžiaus grupe procentas auga (8 m. – 10 proc.; 9 m. – 14 proc.; 10 m. – 17 proc.);
- populiariausi prekės ženklai: Lego, Monster High, Baby BORN, Nerf (šautuvai),
Furby, Little Pet Shop, Ironman, Batman, McQueen; - populiariausi lauko žaidimai: gaudynės, slėpynės, aukščiau žemės; kvadratas,
futbolas; - 2014 metų prekybos tinklų žaidimai: puponautai, limpakojai;
Tyrimą atliko: Žaislų muziejus
Atlikimo metai: 2014
Visas tyrimas: Žaislų muziejaus tyrimas